perjantai 25. marraskuuta 2011

it's good to be us

Huom! Sarkasmin ja huumorintajun käyttö tekstejämme lukiessa sallittu ja vahvasti suositeltavaa, tai muuten voi sattua Penaa leukaan!!

Täytyy saada alas perjantaina,
hauskaa hauskaa hauskaa hauskaa...
Innolla viikonloppuna!

Mirtajen terve!
Niin mikä oli? No mirtaje! Mira + Taija = Mirtaje. As simple as that. Mutta mistä se ensin oikein tulla tupsahti? Lukion 1. vuosi, uskonnontunti, huonosti nukuttu yö ja tehtävänanto: Keksi oma uskonto. TADAA!!

No mutta mutta, keitä me sitten olemme? Kaksi yksinkertaista (tai sitten ei) ja "vähän" ylienergistä lukiohinttaria haistakaakaikkivittulandiasta :) (missä se sitten on, selviää ehkä jatkossa...).

I like you veri veri
Otetaanpa ensin käsittelyyn tämä meidän taijamainen Taijamme :D
"Minää oon Taija ja minää oon positiivi!" :-----)
Eli Taija on nimeni, muttei ikäni. Ikää siis on kahdeksantoista. Voi kyllä, uskokaa tai älkää. Mirtajen toinen puolisko tuntee minut myös lukuisilla nimillä (koska rakkaalla lapsellahan on monta nimeä), kuten tällä hetkellä suosiossa on tustuf. Muita satunnaisia ovat mm. tuffe, tussutuffe, tuftuf, taijuli, apina, mursu, homoooo.. :-)
Mitäs muuta. Olen ylienerginen ja koukussa naamakirjan pallopeliin. Se on kiva. Mutta ärsyttää kun patterit loppuu. Perhana.

"REIKÄ LÖYTYI!!" (vähä väärä väriset hiukset, ny o tummat)


"Minä oon Mira ja minä oon KOLAJHFKLJALOJKDBLADLUDVI!!!!!"""ckdgkö"
Niin mikäs minä olenkaan? :D Se oli Taijan kuvaus minusta, aika surullista :--( melkein masennuin. Mutta juu. Mira on nimeni, muttei isäni (Taija vaati tätä)....... Minäkin olen kahdeksantoista, itseasiassa kolme markkaa, ei kun siis päivää vanhempi kuin tuo tustuf :D Ai jumalauta sitä vitutti huhtikuussa ne kolme päivää.... Alkoholi kun meille maistuu vähän liiankin hyvin... Taisi olla tumupäissä tämänkin keksiminen kohdallaan? :D
Mutta juu. Taijalla on paljon nimiä (suurinosa by: me ja yks toinen huligaani joka ei ole tässä osallisena), mutta tustuf on ottanut tehtäväkseen myös kehitellä minulle uusia nimityksiä... Kaikki alkoi venäjäntunnilla ja kyrillisistä aakkosista... Nimenihän siis näyttää ihan kuin siinä lukisi Mupa kun se kirjoitetaan kyrillisillä... Ai että tuosta väännettiin variaatioita... Muppeli, mupsi, mupatin... En edes muista enää :D ainut mikä noista on jääny elämään on ehkä Muppeli (ja satunnainen mupsi)...

"Perhana nehä on tehny musta muistomerkin!"


Taija paljastaa: Tällä hetkellä puumanainen, toista kertaa saman junnun kanssa.(2vko nuoremi... voi minua)
Mira paljastaa: Aina sinkku, paitsi ne kolme kertaa mitkä olen seurustellu... Kaikki saman jätkän kanssa... perrrhana

2 kommenttia: