keskiviikko 30. marraskuuta 2011

hyvät unirytmit...

Se tunne kun Nukkumatti ei vaan tule.

Tässä Taijan sohvalla makoilen ja kuuntelen ku Tustuf ja sen junnukka tuhisee tuol sängyssä. Kello on neljä aamulla ja neljän tunnin päästä pitäs istuu bussissa matkalla kohti Studia messuja... Voi elämä! Mitenköhän meinasin pysyy hereillä, tai ylipäänsä jaksaa nousta aamulla, jos meinaan edes nukkua... Voi tulla aika levotonta läppää...

Ja vituttaa kun pallopelistä loppu patterit ja vasta 36min päästä tulee uusia :( oon tässä tutkaillu miniclipin tarjontaa. Pizzapeli on aika pop ♥ mut rupes seki vituttaa ku ne supersankarit oli nii kärsimättömiä :(

:D hyvät pizzat
Rakas pallopelin keksijä, mikä vitun idea nuo patterit olivat?!!
Oli muuten aika hupaisaa tutkia Lintukodossa anagrammeja tossa jossai vaiheessa yötä kun nuo kaks huithapelia oli hereillä... Taijasta sai väännettyä toisennimen ja sukunimen kanssa vaikka mitä jännää :D mun suosikit oli ehdottomasti:

eräkangas imppaaja tilat
eräkangas tappaja mitali
jengiltä kaappari satama
jengiltä mappia rakastaa
jengiltä saappaat kirmaa
pekingistä lataaja rampa

heheee vähän väsy ku nauran ihan oikeesti kippurassa noille :D

Joo okei EHKÄ mä yritän täs nukkua ennemmi ku höpötän täällä ihan turhaa skeidaa :D
hyvää yötä, tulis nyt se Nukkumatti, kun mulla on ollu niin kova ikävä :(

Mira paljastaa: mä nukun melkein aina poikittain mun sängyssä :D se on mun mielestä kivempaa silleen :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti