perjantai 2. joulukuuta 2011

on siis kevät...

Oliski... Masentava sää ollu taas ihan liian pitkää :( tulis edes lunta, eikä vettä...

Mutta säästä kukkaruukkuun. Minä täällä taas hereillä hillun kun se Nukkumatti on näköjään hyljänny mut ihan kokonaan! :(
Torstaina käytiin valloittamassa Helsinki Haistakaakaikkivittulandian lukion abien kanssa, mut siitä lisää sit ku tustuf on kans kirjustelemassa..

Tänään saatte rauhassa piirtää ruksin seinään, koska mä olin koko perjantai-illan baarissa selvinpäin! :o Kuskailin porukkaa meidän hurjasta baarista toiseen viellä hurjempaan baariin (missä oli tänään 13e sisäänpääsymaksu, MITÄ VITTUA?!) Ei ihme, että hyvin pian sen jälkee ku porukan olin sinne heittäny ni soittivat, että "tuu hakee takas!" :D

Olihan se... erilaista :D no mut onneks kaks karvaista kaveria oli kans suht selvinpäin ni ei tarvinu sentää raahata känniääliöitä mukana (paitsi sen verra ku luvattii 5e et heitin jonku älyttömän humalaisen jäpikän kotiin). Ja tän toisen karvaisen kamun käytii lurittelemassa karaokessa muutamia lauluja :D ja olin viel selvinpäin, mitä vittua...






Hehee, tuollaiset laulut lauleskeltii :D oli siellä monenlaista kiekujaa.. Semmosia jotka oli tosi hyviä (me tietenki kuuluttii tähän kastii...) ja niitä jotka.. öh.. ei ollu parhaimmillaa siinä mikin ääressä (vai kuuluttiinko me ehkä sittenki näihin?). Oli miten oli, ainaki melkein kaikilla oli kivaa ja mä voin olla ylpeä itsestäni. Ensimmäinen selvä perjantai piiiiiiiiitkästä aikaa...

Oh ja jäin autoni kanssa tienvartee ku loppu bensa ♥ hups.. Mut mamma pelasti kaverin kanssa ^^

Huomenna Lahteen siemailemaan glögiä... Ajattelin olla sillonki selvinpäin... Voitte piirtää ehkä sitte jo toisen ruksin... :P

Mira paljastaa: Halusin pienenä pop-tähdeksi... Niinkuin varmaan lähes 80% meistä. Ihan vain koska Britney Spears ja Shakira oli niin ihQ ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti