lauantai 17. joulukuuta 2011

Dear Santa..

All I want for Christmas is you.
my own island where I won't have to deal 
with any stupid people.

Tänä jouluna minä, Taija, olen Turkissa, joten toivon, ettei Suomijoulupukki suutu minulle siitä niin kovasti, ettei toisi minulle tänne mittee joululahjoja :-( Siltä varalta, että pukki ei minulle suutukaan, olen suunnitellut pientä toivelahjalistaa. Kuitenkaan, toivelista ei nyt ole läheskään yhtä pitkä, kuin mitä se joskus pentuna oli..

lahjalistaanihan pentuna kuului mm lähes kaikki pokemonlelut lelukirjasta


Mutta nykyiseen listaani.. Pienenähän en siis missään nimessä tykännyt pehmeistä paketeista, mutta nyt toivoisin, että pukinkontista löytyisi lämpöset villasukat. Semmoset tiedän kyllä saavani ainakin junnukan mummilta :-)



Toki toivon myös (tai oikeastaan sitä nyt ei tarvitse edes toivoa, kun sitä aina saa) suklaata, koska "chocolate doesn't ask silly questions, chocolate understands" ;-)


Sitten vielä kahden edeltävän toivelahjan lisäksi vielä yksi tämmönen tosi "perustoivomus", eli lahjakortti johonkin vaateliikkeeseen, vaikkapa nyt gina tricotiin tai h&m:lle.


Voi kyllä, minäkin osaan toivoa jotakin hyödyllistä; eli olen tässä siis jo parisen kuukautta himonnut Angry Birds pussilakanasettiä, se ois aika pop ! Ja vieläpä tarttisin pussilakanoita itelleni, kun noita kivoja pussilakanasettejä löytyy vaan pari muumillista ja yks kiroilevasiili.

 Olisi myös kiva tilata joltain nettisivulta, jossa voi itse päättää painatukset, huppari, jossa olisi tällainen printti selässä:


Toi olis vaan hupaisan taijamainen :D Ja kun hupparille tulis kuitenkin se 40-50€ hintaa, niin olis ihan jees, jos pukki semmosen tois. Ite kun en oikeen noin kalliita huppareita viiti opiskelijabudjetillani ostella :-P

Sitten, seuraava toivomukseni on jokin niin 'turha', ettei mitään järkeä. Mutta se on niin söpö ja ollut tässä lähiaikoina aika suurena osaa puheenaihetta taikka repliikkejäni, niin ois se aika jou. Elikkä siis Achmed the Dead Terrorist avaimenperä ! :-D Tiedän, ettei mun oikeesti kannata ees toivoa tota keneltäkään, koska pk:t tulis kalliiks jne, mutta ainahan sitä saa vaikka yksikseen toivoa :-) Muthei, toi avaimenperä puhuuki vielä saaskutti !


Ja viimeisimpänä lahjalistassani on sellainen juttunen, josta kuulin tässä vasta ihan tällä viikolla. Elikkä siis Simple Plan olis tulossa Suomeen ens vuonna, niin keikkaliput himottais.  Simple Planin musiikista oon tykänny alusta asti ja niitten keikallaki olin tossa kolmisen (?) vuotta sitten, kun ne Suomenmaalle eksyi. Ja vaikkei nyt semmonen bändi kyseessä olekaan, jota ihkuttaisin ja jonka julisteet vuoraisivat seinäni -toivoisin silti pääseväni fiilistelemään niitten keikalle ens huhtikuussa.


Joten Rakas Joulupukki, olisin kiitollinen jos edes jotakin löytyisi tänä vuonna pukinkontistasi. Olenhan ollut melkoisen kiltti tyttö taas tänäkin vuonna :-)

lol jotku tonttusiskokset

Taija paljastaa: Masennuin pienenä (olinkohan joku kuuden seitsemän vanha), kun tajusin, että joulupukkina olikin setäni. Ja sitten pikku-Taijaa ketutti, kun se ei saanut kertoa pikkusiskolleen, miten niitä oli koko ikänsä kusetettu. Perhana. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti