torstai 8. joulukuuta 2011

Hyvä Herra Tulevaisuus

Tulevaisuus, mitä mä teen?
Tulevaisuus, mihin mä meen?

Hei vain Herra Tulevaisuus. Taija tässä moi. Haluaisin sulta vaan kysyä, että miksi sä olet tommonen mulkero? Joillekin sä valaiset jo lapsena sen, mitä ne isona haluaa tehdä. Ja sitten meille toisille taas olet ilkeä, etkä  anna niille pienintäkään ahaa! -elämystä. Onko se Teidän mielestänne kovin oikeudenmukaista? Mikset vain voisi rakentaa minullekin semmosia portaita, joita ylöspäin kiipeämällä saisin myöskin tietää, mitä minun tulee tehdä tulevaisuuteni kanssa?




Masentavaa, kun tekisi mieli pommittaa lukio pokepalloilla, ettei tarttis siellä käydä. Joo o, tiedetään -viimenen  vuos Haistakaakaikkivittulandian lukiossa, enää viimenen pinnistys. Mutta niin. Mitäs lukion jälkeen? Jaa a. Semmoset ihmiset, jotka tietää, mitä ne haluaa mennä opiskelemaan tms, sais olla erittäin onnellisia. Varsinkin, jos se on erittäin mieluinen ala. Niin. Perhana. Huomaatteko, mä rageen ihan ketusti täällä nyt. Hehe.

näytän kieltä Herra Tulevaisuudelle
Mutta päätin tässä just, että kerta Herra Tulevaisuus on mulle tommonen kettupää, niin mä luotan oman tulevaisuuteni mun suojelusenkelille. Mua vaan masentaa, et se on aika nyrpeen näköne heppu ja se tykkää irvistää mulle niin se ei ehkä sitten parasta tulevaisuutta mulle sua. Mutta irvistänpähän sitten kahta kauheemmin takasin. Mutta siis niin, tässä on suojelusenkelini:


Taija paljastaa: Masennuin kerran ku teki älyttömästi mieli paniinia (mozzarella, oih ♥) ja ne oli loppu ABCltä :-(

5 kommenttia:

  1. voi vähäkö sulosesti kirjotettu(:::

    VastaaPoista
  2. repesin sun suojelusenkelilles hani :D

    - mira

    VastaaPoista
  3. Teillä on tosi kivanolone blogi, sitä lukiessa tulee pakostakin hyvälle tuulelle:) Tausta on ihana ja on kiva kun kuvia on paljon! -> liityin lukijaksi :)

    VastaaPoista
  4. kiitukset eerikalle, saanalle ja alinalle :-) kiva kun ootte eksyny tänne blogiseen !

    ja mira, mun suojelusenkelissä ei oo mitään vikaa!

    -taija the tustuf

    VastaaPoista