keskiviikko 21. joulukuuta 2011

Arkistojen kätköistä: minä

Tustuf on Turkissa, idulipeipi lapissa.. Kaikilla muillaki hirveesti tekemistä, joten mä mätänen kotona, ihan yksin, elokuvieni ja ajatuksieni kanssa.

Okei en yksin, on porukat tääl, mut... :D niistä nyt ei oo seuraa sen kummemmin.

Eikä oo tapahtunu mitää ihmeellistä mistä kirjottaisin, kuitenkin päätin kirjottaa :D ja näitä arkistojen kätköistä postauksia on hyvä tehdä jos ei muut keksi :D hehe.

No päätin nyt sitten olla vähän itserakas ja tehdä itsestäni tän postauksen. :'D eli tää sisältää siis vanhoja (ja muutamia ei niin vanhoja) kuvia musta, millanen oon ollu parisen vuotta sitten jne.

Ei tartte selaa loppuun jos ei jaksa kattoo mun pärstää uudelleen ja uudelleen ;D

bolt arms :D

who let the dogs out?




kaverit tietää että mulla on pakkomielle tollasii värikkäisii laseihin JA VARSINKIN aurinkolaseihi :D

tuollainen tatuointi löytyy :)

don't you dare die!


minää lasit päässä joskus vuonna naqqi :D ennen piilolinssejä siis






Mira paljastaa: en oo tehny tänään mitään muuta ku kattonu leffoja. Elämä?! Where the fuck are you?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti