perjantai 30. joulukuuta 2011

Huiiiii kun ei oo kerenny pahemmin koneella pyöriä! :D parempaa, eli siis pidempää, postausta luvassa sitten paremmalla ajalla, ensi vuoden puolella, koska nyt väsyttää ja huomenna ei taas kerkee ku pitäähän sitä uus vuos möyskätä ;D

Joulu tuli ja meni, paketista päsähti navigaattori, Kylie Minogue darling hajuvettä, kaks identtistä suoristusrautaa (perhe vois hieman keskustella mitä ostaa lahjaks...) , 50€ lahjakortti Elenaan, eli siis alusvaatekauppaan + jtn. random pikku juttuja.. 10 leffaa sain :D ja Tustuf toi turkista omenateetä !! ♥ toisaalta se oli hetken poikien kanssa takapenkillä niin iso osa siitä on jo siinä penkillä... Pitääpi vissiin imuroida se... :(

Sittenpä olin Vantaalla pari yötä lapsuudenystävän luona ja tänään palasin Haistakaakaikkivittulandiaan ja tuli hirvee kiire käydä kaikki kamuset moikkaamassa :3

Tuli otettua ihan hauskat ennen ja jälkeen -kuvat tossa alkuviikossa ja jaan ne nyt teidän blogikansan kanssa :D eli siis kun omaan luonnonkiharat hiukset ni multa aina kysytään, että miksi mä suoristan ne... Tässä syy:

ennen...

ja jälkeen...
Oishan se kiva jos ois semmoset kivat luonnonkiharat, mutta kun tuo mun tukka tykkää olla semmoi käsittämätön pörrö :( ja ilmeet kusee taas mulle tyypillisellä tavalla ;D

mutta juu tarkempaa selvittelyä joulun jälkeisistä tapahtumista sitten ensi vuoden puolella ;)

HYVÄÄ UUTTA VUOTTA KAIKILLE IHANILLE JA JOPA EI NIIN IHANILLEKIN IHMISILLE ♥
älkää tappako itteenne! ;D

Mira paljastaa: oon ihan mahdoton tuhlaamaa rahaa...

2 kommenttia:

  1. jos sulla on noita suoristusrautoja ihan älyttömän monta, niin kyllähän taijalle varmaan kelpais ;) keskustelkaa hinnasta....

    VastaaPoista
  2. :D emmää tarvii ko mulla on jo yks

    -tustuf

    VastaaPoista