sunnuntai 11. joulukuuta 2011

tättärää :--)

siinä heti alkuun vähän taustamusiikkia ;)

Se meistä, jonka nimi alkaa M:llä täällä taas höpöttelee, sängyn pohjallaan makoillen. Ah! ♥

I am very happy 'cause mua ei oikeesti väsytä yhtään ja on ihan mielettömän hyvä fiilis! :)
Tällasia 'aamuja' lisää, kiitos. Yleensähän olen kuin perseesee ammuttu karhu mielentilaltani ja ulkonäöltäni.. Noh.. Peilikuva muistuttaa pikemminkin lapsuuden painajaisia kuin mitään muuta. Todistusaineistoa:

:----) kaunis eikö?



Miten siis kävi mun perjantain kanssa? Lähdin viihteelle ja pidin mahdollisimman kivaa suht. selvinpäin ja tättärää mä onnistuin. Jopa tanssin, vaikka hiprakasta ei ollut tietoakaan! :D Rasti seinää ja sitä rataa.. Hunkseja ei ehitty mennä katsomaan, koska mä nukuin 'kepeät' päikkärit ja vähän meni liian pitkää :D mutta ei se mitään, me kyylittiin niitä juutuupista ^^



Tsihh! ♥

Ihan pilkkuu asti en jaksanu olla ja lähin kaverin kanssa jo kämpälle ku muut jäi vielä harrastamaan crazy bailinkia :) siin alko sit ramasee ja just olin kuukahtamassa ku muu bailu porukka hyökkäs paikalle ja eihä siin sit nukuttu ku meteli oli niiku sota rintamalla... Pitkälle aamuun valvoin enne ku uni hyökkäs ja sain sen muutaman tunnin nukuttua ennen ku mut brutaalisti herätettiin auton rattiin :( life isn't fair.

oon truu xD
vanha kuvatus mutta hyvin sopi mun pe-la fiiliksii

Mäki tykkään ajaa parin tunnin yöunien jälkee :<
Hauska tarina tältä aamulta: laitoin sit juutuupin päälle ja sielt soittolistan musiikkia. No sielt tuli eka kaikkee söpöä pirteää musiikkia ja sit tuli se biisi mikä tuli ku Feeniks lintua ammuttii ni kyllä itkeä turautin siihen paikkaan :D ja sitte päsähti joku mörkö biisi ni meinasin kusta housuun ku säikähin! :(
Kiitos Tove Jansson traumoistani :(



nyt ollaa kyyneleitten äärellä :'(



kääk :s

Tässä epätoivosesti kirjustellessani koitan keksiä, mitä sitä elämällä tekis tänään. Kaveripojan kanssa puhuttiin jotain vähän siihen suuntaan, että jos nähtäisiin ja duunailtais jotain kivaa.. :D mutta kun se nukkuu ihan varmasti viel... No ei melkeepä auta mikää muu ku iskeä telkkari tulille ja uppoutua peiton alle katselemaan Frendejä ^^

TURHAT KIRJOITUKSET KUNNIAAN!!! ;D

Mira paljastaa: Pyrin elämään elämääni hyvin pitkälle Carpe diem (= tartu hetkeen), meiningillä :)

P.S! Minut ja Tustuf pyydettiin ens perjantaina lapsenvahdeiks... Mitäköhän sählinkiä siitä syntyy? :D

Pari elämänohjetta, jotka haluun muistaa päivittäin.
siksi peilissä :D

1 kommentti: