tiistai 6. joulukuuta 2011

Party Rock was in the House Yesterday...

I got a hangover, woo-oo-o!
I've been drinking too much for sure.

Mirtajen terve!

Itsenäisyyspäivä lähti käyntiin vähän eri tavalla kuin yleensä. Mira syöksyi jo aamusta palvomaan vessanpönttöä ja Taijalla oli rankkaa kun se morkkaili sängyssä ja valitteli pahaa oloaan. :D

On varmaan sanomattakin selvää, että juhlistimme itsenäisyyspäivää paikallisessa, ja vähän turhankin rankasti... Taijan muistikuvat loppuvat lyhyeen, Miran muisti ei sentään pätki, mutta tuli sitä vinukkaa kitattua vähän turhan paljon joka tapauksessa.

Taijan tanssijalkaa alko vipattaa jo kämpällä ;)

Vain juoppohanskat sopii juomiseen :))

'I seee youuu!!'
Jotkut vois sanoa, että me ollaan juoppoja, mutta meidän mielestä me vaan halutaan pitää hauskaa välillä vähän sekavammassakin olotilassa :)
Mutta molemmat oltiin selvinpäin koko viikonloppu, niin kyllä me se ilta oltiin ansaittukkin! :D Ja hei, me vaan juhlistettiin itsenäistä Suomea! :D Eihän me nyt muuten...

Ja Taija otti vähän ilmalentoa baarissa kun virolainen jäpikkä päätti vähän lennättää Taijaa tanssilattialla :D ja neiti itse ei muista tietenkään mitään..

Hauskaa oli kun takas tullessa Mira kysyi Taijalta, että mitä se muistaa huomenna, vastaus oli:
"Mä muistan HAAAAA ja That's what she SAIIIIIIID!!" :D ai jumalauta että nauratti..

Mutta silti voiton vie Taijan unissa puhuminen :DD
Mira: Onks junnukka mulkku?
Taija: Ei oo...
Mira: Onks sun pikkusisko mulkku?
Taija: Ei oo, se on ällö.
Mira: Onks Mira mulkku?
Taija: Vähäse..
Mira: Miks oon mulkku? :o
Taija: Koska sä oot paras
Mira: Vittu mä OON mulkku ;D

Nyt on semmoset fiilikset, että ois voinu eilen olla kyllä EDi linjalla...
Mira paljastaa: No oon mä pikkasen mulkku :(
Taija paljastaa: Oon mä oikeesti aika säälittävä

1 kommentti:

  1. Tosi hauska blogi! Vaikuttaa mukavalta ja näitä postauksia lukiessa tuli hyvälle tuulelle! Yleensä en tykkää kuviotaustoista, mut tähän blogiin sopii hyvin! (:

    http://verarawr-wecouldgoanywhere.blogspot.com

    VastaaPoista