maanantai 12. joulukuuta 2011

Leijat Helsingin yllä

Tiidintins, mä oon niin leija.


Siis minä, Taijapallo. Tosiaan, viikonlopusta. Tai no, perjantai-illasta lauantai alkuiltaan. Pikkusiskon kanssa siis oltiin niin leijoja ko oltii tuolla vttu Stadissa niinq. Noei. Mutta valloitettiin siis Helsinki-Vantaa väliä, kun mentii tätyliä sinne morjenstaan. Matka lähti tsuku tsuku junalla, ja evästähän pitää tietenkin olla matkalla mukana. Ei menny ku se viis minuuttia junan lähöstä, että alko karkkipussit rapisemaan. Voi meitä.

upean kuvanmuokkauksen ansiosta pystytte havaitsemaan, mistä karkeista mm tykkään

Mukavasti sitten saavuimme perille ja kipiteltiin suoraan tätylin luokse. Mussutettiin ruokaa ja sitten iski vammatus (yllätys sinänsä). Niihin fiiliksiin sopikin semmonen mukava päänrapsutuslaite, joka kutitti aika paljon. Se oli aika jännää, kun pystyi itse itseään sillä lailla kutittelemaan. Hehi :-)

pikkusiskoni esittelemässä kutittelulaitetta :-)
se on nätti laitos :-)

Nukkumattia mentiin morjenstamaan heti piparin mussutuksen ja jukurtin joklaamisen jälkeen. Pitkästä aikaa se Nukkumatti tuli ihan ajoissa, eikä sitä joutunut kauaa odottelemaan. Ihan kiva että sekin osaa olla reilu ukkeli joskus :-)

Lauantaina sitten herättiin hyvissä ajoin ja suuntasimme kohti kosmetologia. Siellä niin makasin kuin ruumis. Lämmin paksu peitto päällä. Ai että sitä päähierontaa, oli ihan jees :-) Siitä sitten matkoimme jatkaa kauppojen kautta takaisin tätylille. Ei tarttunut itelle mittee vaatteita mukaan, vaikka olis pitäny, mut ostin kuitenki kisulille tuliaisen. Ja kaupan päälle tuli naksupussi sille. Kiitos siitä, kissani on nyt onnellinen.

eikös ole söpö pinkki lelu!


Sitten oli päivän mieluisin hetki: RUOKA ♥ Spagetti jauhelihakastikkeen päällä oleva ketsuppi hymyili mulle kivasti, ihan ku aina pentunakin:



Sitten hirmunen kipitys junalle ja mua masenti ku uggit meni ihan märäks. Se oli surullista :-( Junamatka meni pikkusiskon kanssa vammaillessa, vauvoja tuitutellessa (voi luoja, onneks veljellä on lapsia, ettei itelle iske ihan oikiasti vauvakuume!) ja musiikkia kuunnellessa.

"wash this when dirty" -yea, or give it to your mother. she knows what to do.
Kotia ku pääsin niin olin erittäin onnellinen kun joulukalenterin yksi pieni suklaapalanen minua kivasti odotteli ;-)


Taija paljastaa: Rakastin pikkusena pokemoneja ihan älyttömästi ! Ja sitä krääsääki löyty vaikka miten; pokekortteja, palloja, figuureja, pehmoleluja, vaatteita, herätyskello.. Voi minua.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti