tiistai 6. joulukuuta 2011

Perse on päivän sana

Onks sun perse mäkkäristä, koska padapappapaaa I'm lovin' it!!

Pakko on nyt tulla teille kertomaan, että Taijan päivän pohdinnat on ollu siinä, että miltä maistuu perse...

Kaikki kuulemma maistu perseeltä ni sit ruvettii miettii että miltä se perse nyt siis maistuu?
Ja sit onks siin eroo jos sanoo et "tää maistuu perseelle" ku jos sanoo "tää maistuu perseeltä?"

ku mä nään sen niin, että jos sanoo, että tää maistuu perseeltä ni sillo se maistuu perseeltä. Mut jos sanoo, et "tää maistuu perseelle" ni sit se ruoka niiku maistuu sille perseelle... Eli vähän ku sanois et "tää maistuu Taijalle :-)" niiku... mun perse tykkäis siit... You know?

Tässä on kaksi vitun suurta ihmispersettä
Ja Taija suunnitteli krapulasänkyä... Se ois kuulema tosi pehmeä ja sit tyynyn alla ois reikä mistä vois oksentaa... Ja sit sängyn päädystä sais "Dada-vettä" eli tosi kylmää vettä. (Dada on pizzeria tääl Haistakaakaikkivittulandias). Sängyn päädys ois sit jääkaappi mist napin painalluksella tulis safkat naamarii ja sit kaiuttimist sois "Minä taidan sairastaa, mua säälikäämme" Karhunpoika sairastaa sävelmällä.
Taija on ihan varma, et se tulee tienaa miljoonia.
Ai nii ja pimennykupu... ettei vaan pääse valoa...

Vähän vanha kuva rabelo tustufista :D se oli se mökki -09
mustaki piti sit laittaa vanha kuva... vittu oon nätti! <3
Mut me lähdetään mäkkiin perseilemään :) hyvää päivänjatkoa ystäväisemme.

Hyvät tuplajuustohampparit

Taija paljastaa: Söin tänään vuoden ensimmäisen joulutortun (mikä maistu perseelle...) :---(
Mira paljastaa: Olen TÄYSIN hullaantunu, rakastunu ja pakkomielteinen Nuuskamuikkusta kohtaan... ♥

6 kommenttia:

  1. Ootte kaks sekopäisintä tyyppiä ketä tiiän! Mutta hyvä niin! Blogi vaan oli liian sekavan oloinen mun aivoille, mutta tää saattaa olla teijän tyylistä! :D

    VastaaPoista
  2. no voih :D
    tää on just niin meijän tyylistä ku vaan olla ja voi :D

    -mira

    VastaaPoista
  3. krapulassa juttu loistaa!

    -tustuf

    VastaaPoista
  4. mun mielestä te ootte just söpön sekasin (:
    on ainaki hauskempi lukea!

    VastaaPoista
  5. hahaa iha hauskaki blogi tää :)

    VastaaPoista
  6. hehe, sekasin ollaan ku muumit jos ne herättää talviunilta, mutta siitä söpöydestä emme niin tiedä. mutta kiitos Saara ja Pinsu, piristi teijän kommentit päivästä :-)

    -taija

    VastaaPoista