sunnuntai 18. joulukuuta 2011

Arkistojen kätköistä: hyvät reissut...

Matkustelu, ulkomaille tai ihan vain Suomessa, on lähellä sydäntä :) On se aina mukava päästä hetkeksi hengähtämään täältä Haistakaakaikkivittulandian sisäänpäinsuuntautuneesta seurapiiristä, jonne en oikein erikoisine juttuineni ja muutenki vain "hyvän" maineen takia tunnu mahtuvan. Mut sou wot, heidänpähän menetys se on ;)

Rodos
Viime keväänä sain 18-vuotis lahjaksi isovanhemmiltani matkan Rodokselle yhden kaverin kanssa ja Emmiskihän se sieltä matkaan hyppäsi :) (eikä isovanhempien läsnäolo haitannut menoa yhtään...)
Perus päivä meni aamukrapulassa, syödessä, aurinkoa ottaessa, kävellessä ja ihmetellessä, shoppaillessa, sitten taas vähän syödessä ja illat meni sitten nesteyttäessä (olihan se Rodoksen aurinko niin kuuma, että piti pitää nestetasapaino kohdallaan) ja AH! niin ihanaisessa Big Brother Baarissa ! ♥

aijaijai Pink Panther !

Sex on the Beach, c'mon everybody...

hiprakassa on hyvä heilua! :---)

tällaista kävin kanssa kokeilees. Ei ollu kyl ihan mun juttu :( mutta kokemus sekin



toi lukko oli mulle Mission Impossible :(

tervetuliaislahja hotellilta, oli muuten pirun pahaa viiniä..


totakaan ei käyty penteles kattomas ku ei keretty..

Oih mitä muistoja :D tuolta olis niin hemmetisti hauskoja tarinoita, mutta niitä ehkä joskus toiste...

Summer Up 2011
porhallettiin poikien kanssa Summer Uppiin viime kesänä.. Sekin oikein mainio reissu :D hauskaa oli ja läppä väsyneempää ku koskaan... Olihan takana osalla meistä täysin uneton yö ja kaksi taas nukku auton takakontissa, kun ei telttailemaan ehditty :D

ja minä olin toinen niistä kahdesta... pentele

joo 160cm ei oo häpee, mut haitta se oli. Oli kiva kattoo keikkoja jälkikätee kamerasta ku ei muute nähny mittee :(

hehkeimmilläni <3

mä oon syöny hyvin ja aijon edelleen...

olihan se viralline paita pakko saada :) hyvä unipaita 

ja porukan ainoana täysikäsenä ette ikinä arvaa kuka toimi kuskina.. again...

Viro, lokakuu 2011
Serkun kanssa ihan rehellisesti viinan hakureissulla. Ostettiin me kaikkea muutakin, mukaan lähti mm. huppari, neule, laukku jne..

no pakollinen Titanic -viittaus...

meidän karmiva ja painava kilinä kassi :D



surprised? you shouldn't be..





takasi tulomatkalla sitä venattiin jo innolla, että millon tulee Helsingin valot näkyviin..


No onhan niitä viel vaikka kuinka niitä reissuja, jotka olis mainitsemisen arvosia, mutta niiltä ei oo kuvamateriaalia :( mm. Voicen Bileristeily 2011 ois ihan ehdottomasti päässy mukaan, jos olis kuvia, mutta eihän siinä hulinassa mitään kuvia oteltu..

Toivottavasti on viellä hemmetisti hienoja reissuja edessäpäin ♥

Mira paljastaa: olen hyvin sponttaani ihminen. Saatan päättää samana päivänä lähteväni jonnekkin ja lähden sen suuria suunnittelematta. :D

4 kommenttia:

  1. ah rodos<3 ens kesänä takasi TSAIJAI<3 ja miks ei ollu meiä bilekuvia :(:( ja mun upeesti rapsutettu lakkakynsi näkyy<3 oujea ! äää itku tulee taas ku ikävä :( rodosta siis :3 no on suaki ! mutääää, ihana rodos, maailman paras paikka<3

    VastaaPoista
  2. sipsu: joo se on tosi hieno paikka :D aivan uskomaton. ja ikäähän meillä on se maagiset 18-vuotta :P

    emmiski- : wää mä lähen mukaan! :D ja en laittanu bilekuvii ku en jaksanu kysyy sulta että saanko laittaa niit kuvii enkä haluu laittaa vieraide kuvii ettei tuu mtn. "ota vittu pois se kuva" sählinkiä :D
    no okei on mullaki vähä ikävä :D takasi tänne haistakaakaikkivittulandiaan sieltä chicagosta !

    VastaaPoista
  3. no musta saat aina laittaa kuvia, koska kyllä mäki haluun olla feimi<3<3 :3 ja itsehän olen 2 viikkoa ens kesänä, tsaijaiiii ! ja joo mä tulen huomenna heti aamusta luultavasti edelleen kännissä takaisin haistakaakaikkivittulandiaan :3 i'll call ya <: !

    VastaaPoista
  4. hyvältä kuulostaa :DD
    juuu soita, mä mätänen yksin himassa :(
    seura kelpaaaa aina :D

    VastaaPoista