keskiviikko 14. joulukuuta 2011

Arkistojen kätköistä: Tustuf

Tänään arpaonni suosi blogin toista ylläpitäjää, eli Tustufia :--) arpa nimittäin sanoi, että hei, tänään on aika tehdä meidän ihanaisesta Taijulistamme postaus :DD

Näitä kuvia mulla olikin sitten vaikka minkälaisia ja jouduin tekemään aikamoisen urakan valikoidessani :D sisäinen sensuuri oli kovassa käytössä (yleensä suljen sen kokonaan käytöstä ja teen mitä lystään, mutta tietenkään en halua loukata muita...).

Meidän yhteinen taival alkoi joskus ylä-asteen alusta, siitä nyt ei valitettavasti (ja toivottavasti) ole kuvamateriaalia.. Hetken tallasimme kivisilläkin poluilla, mutta nekin polut päätyivät sitten lopulta takaisin yhteen, onneksi!!

Taija on kova välttelemään kameraa, aina pitää saada jotain silmien eteen "ettei kukaan tunnista" :D sellaisia kuvia löytyikin koneelta paljon, sensuurina käytetty ties minkämoista välinettä, tässäpä muutama:


vaseliini purkki on hyvä väline :--) p.s. Minähän se mulkoilen Jari Litmasen kanssa taustalla !


Ja hädän hetkellä myös käsi käy oivasti :)
nobody will never know...

Yhdessä on koettu jos jonkinmoista! :) Yökyläilyä...



se SYÄ sut!

onks naama hyvi?

Mökkeilyä...

NINJA!!

no vittu peace !
Herkuttelua...

don't eat my food fucker!

On sitä pari kertaa nollattukki ;D

ja toi likööri EI oo hyvää :--(

no the legendaarinen kieppi ofc!! 
Ja sitten on koettu niitä... epämukavampia aamuja

namnam

Ja loppuun viel kuva, mikä oivasti kuvastaa mun tunteitani tohon pikku mursuapinaan ♥


Mira paljastaa: Oon koira ihminen, mut pelkään kuollakseni saksanpaimenkoiria, koska semmonen puri mua jalasta ku olin pienempi



3 kommenttia:

  1. voi apua! olenpas minä ollut aina yhtä ovela. eniveis, sainpas ideani seuraavaan tekstiseen ;-)

    -taijja

    VastaaPoista
  2. ihan kiva joo että mun kuva löytyy googlen kuvahausta nimellä "apina likööri" :D vissiin vähän apinamainen tapaus taidan olla vai mitäs häh.

    -taijja

    VastaaPoista
  3. :D hehe. no mut ku selaa niit kuvii siitä viel alaspäin ni kyllä sieltä jostain pölähdän minäkin :DD
    että varsin kummallisia ollaan vissiin molemmat ;)

    -mira

    VastaaPoista