tiistai 8. toukokuuta 2012

Hello Kittyn pituus on kolme omenaa

Taija se täällä taas vaihteeksi kuikuilee! :-)

Lätkää on katsottu junnukan kanssa ja Suomea kannustettu. Autokoulu on aloitettu eilen, oli aika jännää. Kissan kaulurin ja tikit saa pois perjantaina. 7 days ja mulla on valintakoe ohi jo tähän aikaan, jännittää. Junnukka täyttää super naintiin ensi viikolla ja lahja pitäisi keksiä. Mun äitee karkas taas Karvakäsimaahan ja mä tarttisin sen allekirjotuksen yhteen paperiin. Mä tilasin klipsipidennykset eilen ja odotan niitä oikein kovasti.

..kunhan ne vaan postiin tulee ja pääsen niitä kokeilemaan, niin laitan postausta niistä sitten :-) Ylioppilasjuhlia varten nää pääasiassa tilasin, ois kiva joku kampaus sinne saada. Näitä mun hiuksia kun ei pahemmin voi kihartaa kun jäävät niin tyngäksi muuten. Pituuttahan noilla mun tilaamilla pidennyksillä on 50cm, mutta se on aika paljon jotenka toverini pääsee niitä sitten lyhentämään miulle sopiviksi :-) Onko kellään teistä kokemusta klipsipidennyksistä? Mitäs ootte tykänneet? :-)




punainen on rakkauden väri tiesittekös sen
telkkarista lätkää + kukkakaalia med tippi = bravo!

junnukka toi tämmösen töistä ko se noita vanhoja lehtiä saa ottaa,
luulis veljen tyttösen tykkäävän :-)

Joo elikkä siis, jostakin jotakin vähän tarkemmin :D Autokoulu aloitettu siis vihdoinkin -eihän siinä sitten kauaa mennytkään! Eniveis, mua pelottaa jo nyt ekat ajotunnit. Miksikö? No kerronpa teille kaksi kertaa elämästäni, jolloin olen autoa ajanut:

1. Eka kertani -junnukka halus että kokeilen autolla ajamista. No, vaihdettiin sitten paikkoja ja käytiin läpi miten lähdetään liikkeelle ja niin päin pois. Tuijottelin sitten sitä ihmemittarivekotinta, kun junnukka selitti jotain että sitten kun se liikkuu johonkin niin painan kaasua. Tuijotin mittaria niin tarkasti, että junnukka joutu kysymään että enkö huomaa että auto liikkuu, niin hirmunen huuto ÄÄÄÄ APUAAA MITEN TÄÄ AUTO LIIKKUU ja kädet irti ratista. 10 pistettä!


2. Toinen kertani ei alkanut sen paremmin. Junnukan kanssa vaihdettiin paikkoja ja äitee istu takapenkillä kun halus kattoa miten sujuu. No, auto lähti liikkeelle niin jalat täris hullun lailla, ja huusin MUA PELOTTAA IHAN V**USTI MUA PELOTTAA IHAN V**USTI!! No, auto pysäytettiin ja siirryin takapenkille. Jouduin kuitenkin vielä harjoittelemaan. Meni se paremmin jo, uskalsin peruuttaakin sun muuta. Menokin oli päätä huimaava -melkein kahtakymppiä! 7 ja puoli pistettä!


Sillä lailla. Vanhemman veljen kanssa katottiin tänään jo mulle autoon vähän tuuninkeja, ois kuulkaas semmottia Hello Kitty ratin ja vyön päällyksiä ettei mitteen rotia! Nyt pitää vaan pittee peukut pystyssä että veli löytäs uuden auton, että saisin sen menopelin ainakin lainaksi :-)

Eniveis, onneks tolta kissalta saa ton kaulurin jo perjantaina pois, on ollu melkosta tappelua.. Onneks tosin mussu on rauhottunu, tykänny leikkauksen jälkeen nukkua sylissä ja viekussa ja kainalossa jaja niin. Olen happy :-)



huomatkaa pinkki kaulapanta vinkkaava nenähymiö

Taija paljastaa: Mua jännittää aina hirveesti kaikki uudet jutut ja stressaan semmosista myös aika paljon. Esimerkiks valintakoe jännittäny ihan hillona siitä asti, ko kirje tuli kotia. Voikun se olis pian ohi ja voiku se menis paremmin ko hyvin!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti