torstai 26. tammikuuta 2012

Priummmmmm

Koska en ole viellä väsyväsy ja ei oo tekemistä niin tulinpa höpöttämään tänne joutavia. Mirapa siis täällä ruudun toisella puolen.

Mulla oli oikein kiva päivä ^^ koulussa ei ollu mitään rankkaa ku sinne piti raahautuu vasta kahteentoista ja yhen jälkeen olin valmis jo lähtemään kotio kohti.
Ja yks asia, mitä ette ehkä viel musta tienneet: mutta oon totaalinen videopeli nörtti. Rakastan pelaamista tietokoneella, pleikkarilla, kaiken maailman konsoleilla, facebookissa, kännykällä, kaikkialla. Päiväni sitten vaan parani kun toinen isoveljistä viimein toimitti rakkaan Wii:n takaisin peleineen :3 valitettavasti porukat miehitti olohuonetta varsin ahkerasti joten pelaaminen tältä päivältä jäi minimaaliseen, eli nollaan. :(
Mutta huomenna... ennen kun idulibaby hyökkää meille...

my precious...

paskanen ohjain... :D
pitää siivota se veljen jäljiltä ennen ku uppoudun pelien maailmaan.

How ever... Se on vain yks puoli musta :D

No tänään oli kuitenkin se päivä ku otsatukka otti kyytiä ja samoin otti myös vähän muukin kuontalo kun Sallatäti pisti saksilla nips naps, että saatiin taas huonot latvat pois ja otsis takas :) ai että mua alkoki kyrsimää se tukan alta kuikuilu ja sivuottis taas ei oo ihan mun juttu, jotenki mulle sopii otsatukka paremmin :D

jah kyllä olen kuvassa ihan au naturell koska sauna enkä jaksanu nyt tätä varten meikata. Try to live with it.

Tykkään tykkään! ♥ Se otsatukan suoristus kyllä käy välillä hermoille mut.. What ever, välillä pitää jaksaa tehä jotain mist ei tykkää :P Kylläpäs mun nenä kiiltää... Ja kameraan katsominen ei selkeesti oo se mun juttu :DD

Mutta juu.. Alkaa kello lähennellä uhkaavasti tutimis aikaa (tai muuten ei tämä tyllerö saa persettään sängystä ylös) joten hej på dej! :)

Loppuun viel kolme rakastamaani asiaa! 

1. Miun tohvelit :) ostin pari vuotta sitte joltai väsyneeltä torikauppiaalta ja tähän astisista kenkäostoksista yks parhaista :D ( juu en omista kovinkaan suurta kenkäpakkomiellettä )


2. The Body Shopin tuotteet, varsinki käsirasvat ♥ ne vaan tuoksuu niin hyvältä. Tällä hetkellä menossa mansikan hajunen sarja ( juu kaikki maholliset mönjät löytyy ) jotka sain serkuilta joululahjaks, nam !


3. eargasms !




Siinä muutamia mun musiikkiorgasmien tuottajia ;)

Mira paljastaa: olen aika sotkuinen ihminen. En tykkää siivota ja elän sekasorron keskellä ja joka päivä sit ahistelen että kun ei oo tilaa. Mut sit ku siivoon ni sit kaiken pitääki olla ihan tip top kunnossa. 

6 kommenttia:

  1. Ihana blogi :D Jään seurailemaan!

    http://and-live.blogspot.com/
    Sori mainostuksesta :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. haha no tervetuloa vaan seuraamaa meijän aivoituksia. Ja saat anteeks ;P

      -mira

      Poista
  2. Ihanat noi tohvelit, mistä oot ostanut? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joku torikauppias kaupitteli tohveleita pari kesää sitte ja minäpä ostin :DD mut kylhän noita vissii saa nykyää melkee mistä vaa :D

      Poista