tiistai 31. tammikuuta 2012

Väsyttää, vammattaa ja litran viilis

Moikka Taija. Eiku meijän blogin seuraajat. Uudet tai vanhat. Pienet ja suuret, tyhmät ja viksut, mursut ja marsut. Elikkä siis kun meillähän alkoi tänään koeviikko niin minunhan pitäisi olla jo pänttäämässä yhteiskuntaoppia, paljon lakitietoa ja vähäsen taloustietoakin. Mutta sitten päätin laittaa asiat tärkeysjärjestykseen:


  1. pyykkäys
  2. fasepookki
  3. energydrinkkiä
  4. blogi
  5. tiskaus
  6. nokoset
  7. ruokaa
  8. hirmusta pänttäämistä


Nyt ollaan siiis vasta nelosessa menossa. Ajattelin tässä nyt kivasti näyttää muutaman kuvasen vuodesta -08 viime vuoteen, siis Alanyan reissuista. Että minkä näkönen pallero olen sillon 14-15vuotiaana ollu ja ihan sitten viime vuoteen asti elikkä tämä 18-vuotias taapero. sori jos on nyt vähän sekavaa tekstiä mutta koska koeviikko. koittakaa kestää.


Näette kivasti miten olen muuttunut :-) Olisin laittanu kuvia jo ihan ekoista reissuista, ko oon ollu semmonen ehkä 7-vuotias, mutta ko niitä on vaa ihan valokuvina ja ne on äiteen luona, niin ehkä joskus myöhemmin vois semmosiakin kuvia laittaa.

Mutta siis kyllä, ensin;


Vuosi 2008


im sexy and my mom knows it 


mäki mun tuggaa ♥

Enempää ei valitettavasti koneelta löytyny kuvia. Mutta tommonen ihme keharinnäkönen siis olen ollut.




Vuosi 2009







apua! miks tää kääns tän, voi harmi :-( no, teinimäiseen kuvaan teiniteksti:
KÄÄNNÄ PÄÄTÄS !!!!!1oneone <3312132


Kyseisenä vuotena (tai ehkä -08 -09 vaihteessa) hiustenväri muuttui blondiksi, kuten tarkkaavaisimmat huomata saattaa. Sen jälkeen ei oo täysin oma väri ollukkaa.




Vuosi 2010


kännissä kaikki on kallellaan,
hei veljet, kippis vaan ♪

-10 kesällä tuli otettua myös eka tattoo

kaverin kanssa paikallisia käsimerkkejä


Juu ja tona vuonna sitten hiusten väri muuttui tummaksi, kun blondit alko ketuttaa. Jajajaa tuli tässä mieleen että vois joskus ehkä tehdä jonkinlaista postausta noista mun tatuoinneista. Katsellaan :-)




Vuosi 2011




täs mä ja mun pilli i baari





Ja kuten huomaa, hiustenväri takaisin blondiksi. Viime vuonnahan sitten ehdin vielä värjätä takaisin tummaksi, ja näissä aion pysyäkkin.




Mutta joo, että semmosta kuvatusta. Tästä vuodesta ei ole vielä kuvia, kun en ole sinne karvakäsimaahan asti vielä ehtinyt. Hiihtolomakin tulee oltua ihan täällä Haistakaakaikkivittulandiassa, että saa junnukkaisenkin kanssa sitä aikaa viettää ihan noin lomallakin. Jos sitä heti kirjotusten jälkeen taikka viimestään kesällä sinne Alanyaan taas karkaa.

Mutta ei mulla tässä muuta, kai se ois siirryttävä vitosvaiheeseen, eli tiskaamiseen. Bye bye crocodile!

Taija paljastaa: Kerran olen pienen ikäni aikana luntannut kokeessa. Ylä-aste. Ruotsin koe. Verbien taivutus. Lappu penaalissa. Kymppi kokeesta !

3 kommenttia:

  1. heh, kyllä vain :D ja ihme kyllä ei sillon edes omaatuntoa soimannu vaikka lappusen kanssa oliki jotain silmäpeliä ekaa kertaa! :D
    ja heijoo, kiitus :-)

    -taijja

    VastaaPoista