keskiviikko 4. tammikuuta 2012

No mutta voi voi Taija

Moikka Taija, minä itse tässä. Halusin vaan tulla kertomaan, että oon tosi kyllästyny tohon opiskeluun tällä hetkellä. Ja niin varmaan säkin noihin filsan esseisiin, jotka pittee huomiseen mennessä palauttaa. Mä tiien, et susta tuntuu tällä hetkellä just siltä, että oot ihan lukossa, eikä juttu luista.


 
 
Mä myös uskon, että tiedät miten kyllästynyt mäkin sen tekemiseen olen, ollaanhan me sama tyyppi. Outoja myös ollaan mutta sillain kivasti. Mutta mä uskon, että jos nyt yhdessä saadaan se yöllä tehtyä, niin toi sade vähän hellittää ja satelee rankemmin vasta sitten koeviikossa ja kun alkaapi taas nuo kirjoitukset.




Jos nyt vaan lyötäs nää erittäin viisaat päämme kuule Taijaseni yhteen, niin päästäis joskus vielä nukkumaankin. Ei, ei tän päivän puolella, mutta huomenna sitten. Ja kun se on valmis, niin varmasti tuntuu pieni aurinkoisen pilke jossakin ja voi hyvillä mielin mennä treffailemaan Nukkumattia.



Joo mitähän me nyt tässä turistaan, käykäämme taistohon med Filosofian esseet !


miun vaarin joku vanha suunnittelutyö

Ja sitten taiston jälkeen sitä Nukkumattia odotellessa:


miun huone ko vielä äiteen luona asustelin


Taija paljastaa: Mun tekee ihan liian usein mieli nakkikastiketta ja perunamuussia. Mutta kun.. Noh, nam ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti