sunnuntai 22. tammikuuta 2012

Long time no see!

Stressiä, koulua, nukkumista... Kaikenlaista on ollu tässä, minkä takia tää blogiin kirjottaminen on jääny vähän taka-alalle, mutta here I am once again! Mira täällä siis höpöttelee hauskoja :)

Ja päivän polttavin puheenaihe kaikkien huulilla on tietenkin Presidentinvaalit 2012! Politiikasta en niinkään ole kiinnostunut, mutta kun näin isoja päätöksiä tehdään, niin myönnän pitäneeni kokoajan toista silmää näissä meidän ihanaakin ihanemmissa ehdokkaissa. Sanotaanko vaikka niin, että hyvät tyypit lähti kakkos kierrokselle ja kumpi tahansa nyt voittaakin niin oon tyytyväinen :)

Mutta pakko sanoa, että olen kyllä ylpee edistyneestä ja avarakatseisesta Suomen kansasta, kun Pekka Haavisto pääs toiselle kierrokselle! :) Ihan sama voittaako vai ei, mut tää on jo huippu voitto homo vihaa vastaan! Itsehän olen hetero, mutta tässä taistelussa oon aina ollu homojen puolella, koska mun mielestä kaikilla on oikeus rakastaa ketä rakastaa ja yhteiskunnalla ei pitäis olla mitään siihen vastaan sanomista :)
Kaiken lisäks Haavistolla on perkeleen komee miesystävä! :D Jumalauta!


Haaviston kuitenkin valitsen periaatteiden (vihreä) perusteella, en sukupuolivähemmistöön kuulumisen perusteella. En olis äänestäny Soinia vaikka se ois ollu homo.

JA asia joka saa minut virnistelemään:
Yks viikko koulua, sen jälkee koeviikko (jonka aikana mulla on psykan koe, enkun suullinen kuulustelu sekä ruotsin preli, eli vapaalta viikolta näyttää hell yeah!) sen jälkeen POTKIAISET, PENKKARIT ja ah niin odotettu ABI-RISTEILY! AWWWW YEAAAAH! :DD en malta odottaa!
Ja sen jälkeen alkaa 'lukuloma', joka mulla ei nyt ihan 100% päde, koska mulla on 5h viikos matikkaa. Dääääm.

fuck yeah! lomaa odotellessa...
Mutta enköhän mä sen 5h viikossa handlaa ;D

Ja loppuun viellä ennen kun painelen untenmaille (8:lta alkaa koulu huomenna nääs) teille pari piristystä iltaan, teemana LOTR ♥






Oon tässä ainuina vapaa-ajan rippeinäni takertunu kovasti elokuviin ja lotr:it kävin läpi ihan ekana, joten oon nyt taas ihan rakastunu (varsinki Legolas ja Merri on aivan ihania!)

P.S olen myös rakastunu Michael Monroehin (kiitän tästä Emma-gaalaa), Pekka Haaviston miesystävään ja Julius Lavoseen, joka näytteli siis Rat King leffassa, mikä käytii kaverin kanssa kattomassa ja oltiin ainoot asiakkaat koko Haistakaakaikkivittulandian leffateatterissa :D oli oikein mukavaa ku ei tarttenu olla hiljaa :P
P.P.S käytän ehkä rakastaa sanaa hieman liian löyhästi ;P

Mira paljastaa: Mun piti olla selvinpäin tää viikonloppu mut olin pahis ja join kaks siideriä! o__O

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti