tiistai 24. huhtikuuta 2012

ikäkriisi tulee

Koska olenhan 19. Missä ryppyvoiteet?

kiinnosti ku kivi paskaa :)

Turhat postaukset on hei ihan jees, älkää tuomitko mua :D joku päivä tässä taas tehdään Taijulin kanssa päivitys Alanyasta, että päästää matkan loppuun asti

Ja siinähän ne synttärit. Nukkuessa... Ruokaa laittaessa... Taijan mamulin luona käytii tyttöjen kaa syndekahveilla (ja viinoilla) Kunnolla synttäreitä juhlin viime lauantaina ja sieltä ei pahemmin kuvamateriaalia minusta löydy.. Thank God.

Eli hyvää synttäriä minulle. Jee! Masentaa, että olin 2v. sitte seksikkäimmilläni koska sexy 17! Nyt oon vaa kurppa 19 :D
Kaverillekki itkin, että kohta alkaa komeet onnenonkijapojat tulvia ovista ja ikkunoista, ku mullahan on jo toinen jalka haudassa ja ne haluu mun rahat.... Kaikki ne 50senttiä mitkä lompakosta löytyy :(
Toisaalta.... Eihän se mua haittais ;D

Ihan loppukevennykseks pari synttärifiilistelykuvaa :)




"mä en osais poseeraa kameralle, mitä mun pitää tehrä? :(" oli pakko tehä tämmöi ihku silmäväriseepiarävellys ;D
Synde lahjaks Ansku tarjos mulle synttäribrunssin :D oli herkkuva!! :)
Ohjeet Miran ja Anskun herkku ruokaa: ei mitään käsitystä... Oli siellä ruokakermaa ja tomattipyrettä ja ties mitä mausteita ja fetajuustoaki siinä kastikkeessa oli :D että täys sekasotku, mutta oli hyvää :D

Ja koska olen vanha ja raihnainen 19-vuotias ni löysimpä pari kuvaa koneelta nuoresta ja vetreästä Mirasta :)) hehee olkaa hyvä

kivat pöksyt hermanni

oon seksikäs ja mä tiedän sen

Mira paljastaa: Mä en kestä sanaa pimppi. En vaan kestä sitä. Se on kamala sana, enkä ihan oikeesti pysty kunnolla sanoo sitä ääneen. Mun kaverit tykkää kiusaa mua sillä sanalla, hokee sitä ja mä oon ihan raivon partaalla :( ilkeää...

1 kommentti: