keskiviikko 18. huhtikuuta 2012

Operaatio Alanya, kyllä meille kaamee silmäpussi tulikin

Tättäräätättäräärää!
Tasan viikko on nyt siitä kun me Suomeen kotiuduttiin. Nyt jo tuntuu siltä, että missään ei ois käynykkää, ainekaa tässä nyt vähään aikaan. Mutta nyt teille sitten toisen ja kolmannen päivän seikkailuista :-)

Torstai, 5.4.2012, päivä 2

Aamulla meille kauhiat silmäpussit tulimast ja heikotti ja väpisytti ja oksetti ja nälätti. Niinpä suuntasimme läheiseen Kale Markettiin ostamaan aamupalatarpeita, mutta tulikin pari muuttujaa matkalla, nimeltä Burger ja King, joten sinne sitten nokkamme suuntasimme. Oli herkkua. Naminam. Myöhemmin päivällä käytiin Mäkkärissä ostamassa mansikkapirtelöt. Arvatkaapas kuinka monta turkkilaista miestä tarvitaan väsäämään kaksi mansikkapirtelöä? No, huomasimme, että ainekin kolme. Voi voi poikia kun ne sähläs, melkein sääliks kävi vaikka naurattikin :D ja pirtelöä sai imeä pillillä posket lommolla, eikä mitään näkynyt tai kuulunut. Taijan reaktio "mun pilli ei toimi!!!"

Illemmasta käytiin Eldorado ravintolassa, jossa Taijan tuttu, Tommi, pitää tietovisaa. Yhteensä 20 kymysystä, ekasta osasta tuli pyöreät nolla eikä toinenkaan osa mennyt sen paremmin (no vitsi vitsi.. saatiin me 3/10).. No, kyllä me melkein voitettiin visa ja ilmaiset juomat.

Ihan illasta ei ole kuvia, eikä oikein muistikuviakaan. Nähtiin Taijan kaveria ja sen 2m pitkää kaveria (ja mirahan on tunnetusti ihan hulluna pitkiin miehiin if you know what I mean) ja hauskaa oli vaikka paha olo iskikin aamulla :D herättiin muuten hotellista, mutta hitsivie ku se ei ollukkaa meijän hotelli...

iiiiiiik ihanat burger king viikset!!

se on nättii, se on helmee

mirallaki oli tommoi hattu, mutta se jotenki kummasti jäi illan myötä jonnekkin :(

Perjantai, 6.4.2012, päivä 3

Aamulla herättyämme kipitimme äkkiä omaan ihanaan hotelliin. Meinattiin ottaa muutama tunti lepiä mutta oltiinkin supersankareita ja raahauduimme rannalle, jossa Taijan äiteekin jo oli, löhöilemään. Efes maistui taas hyvälle, koska sillähän se lähtee millä se on tullutkin. Siitä sitten jatkettiin Taijan äiteen kämpälle, jossa suihkuiltiin, fasepookkailtiin ja Taija söi tomaattikeittoa pahimpaan rapulaan.

Siitä sitten jatkoimme Topin paikkaan syömään, jossa sekä Mira että Taija ottivat currykanat. Oli oikein herkkua, vaikkei Taija pystynytkään ropelonsa takia oikein syömään, ja Miralta meni alussa kymmenisen minuuttia kun se noukki sienet pois. Kyseisessä ravintolassa eräs työntekijä myös teki meille taikatempun tupakilla. Hienosti se jonnekkin hävisi, ei näkynyt sen hihoissa eikä missään, vaikka kuinka se näytti. Sitten iski ahaa! -elämys ja Taija kurkkasi lattialle. Siellä se tupakki oli. Tarjoilija vielä yritti epätoivoisesti kengällään sen tupakin piilottaa, mutta huonolla menestyksellä. Voi tarjoilija parkaa kun revettiin hirmuseen nauruun josta ei meinannut tulla loppua. Sitten viskottiin tupakoita pitkin poikin pöytää ja huudettiin MAGIC MAGIC! Voi meitä.

Illalla mentiin taas Losiin, ei siitä sen kummempia. If u know what i mean ;-)

ihkut varpaat mäki tykkään sydän sydän sydän

Alanyan kuninkaat !

Taijan herkku tomaattikrapulastaselviämisenkeitto

Tosta tupakointitavasta meille valitettiin ja tarkistettiin, että poltettiin vain tupakkia

jäätävä humala
Mira paljastaa: Ostin sellasen hatun mikä taijal tos yhes kuvas on päässä viime vuonna Kreikasta... Siellä se meinattiin jo pölliä, mutta pidin sellasen huutokonsertin mun hatusta, että se palautettiin... Joten kappas vaan, nyt se hävis.
Taija paljastaa: Viime kesänä ko olin kuukauden putkeen Alanyassa, niin kuljin hattu päässä siellä 24/7. Ja suutuin jos mun hattu vietiin ko hiukset oli huonosti yh :D Eipähä tarvinnu hiuksia laittaa!