sunnuntai 1. huhtikuuta 2012

Ajatuksillamme teemme maailman

Kukkuu, Taija se tässä moikka :-) Joo, elikkä ei mulla tässä mitään ihmeempiä, kunhan ajattelin kuvasia laittaa pikkuvirpojista, ketkä tänään kävi -eli siis veljen lapset. Oikein söpösiä olivat ♥

Milla 3vee: Mä syön niin paljon suklaamunia että katto menee rikki kun mun maha on niin iso!










Ja tietysti pari kuvaa itsestäni koska olen niin itserakas ihkukakkamursumauku ja koska tänään on aprillipäivä niin sanon että kATTOKAA MIKÄ LISSUH TÄSSÄ SIIS PANISIN eiku? :





..ja tosiaan! Tämä ei nyt sitten ole aprillipila, mutta kun en ole torstain jälkeen kirjotellut tänne, niin saatte tietää vasta nyt. Elikkä, Mira ja minä lähretään Turkkiin, Alanyaan (home sweet home!) ens keskiviikkona, eli enää kolme päivää ! Enpäs oo siellä vielä tänä vuonna käyny, ihanaa lähteä nytte sinne :-) Ja vielä kun on lukuloma eikä ole muutakaan tekemistä, niin mikäs tässä. Ehkä paras synttärilahja mitä muistan, kiitos mamma, olet rakas ♥ Joten tässä vähän fiilistelykuvia:





kaverini kaan, osman sekä herra humala


Taija paljastaa: Ala-asteella tehtiin aprillipäivänä jekku opettajalle ja sanottiin, että vessan lavuaarit täyttyy vedestä, pöntöt myös ja lattialla on jo pari senttiä vettä. Eli viemäri tms tukossa. Tämä oli jo hädissään soittamassa miehelleen apua, niin jouduttiin paljastamaan totuus. Heh.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti