keskiviikko 14. maaliskuuta 2012

Hellurei ja hellät tunteet by Taija taas. Aattelin tässä höpötellä vähän kaikenlaista, että mitä mm hiustaiston lisäksi oon tässä nyt puuhaillu :-) Ensinnäkin, hain siis kouluun (sosiaali ja terveysalan perustutkinto), elikkä toivonmukaan pääsen sitten sinne ens syksynä ja siitä sitte pari vuotta etiäpäi että pääsisin vaikkapa päiväkotiin töihin, ois melko unelma :-)
          Kirjotukset. Äikän esseekoe oli maanantaina (sillon tuli muuten mulla ja junnukalla 5kk täytee, aika ihkua!), enkä lukenu oikeestaan yhtään. No, valkkasin aiheista tietenkin sen suosituimman eli nelosen, "Nykyajan sankaruus". Kattelin netistä et miten muut oli siihen vastaillu jnejne niin toivottavasti se mun tekstinen nyt vähän edes erottuis joukosta !
          Matikkaa, jee! Sitä oon ihmeen hyvin saanu luettua, wooot. Toivottavasti menis hyvin, ens pe asti aikaa kertailla. Oon ihmeen hyvä matikassa (lyhyessä), että kursseista tullu kasia ja ysiä, yks seiska taitaa kans löytyä. Mutta ei oikeen noi yo-kokeiden harjottelut oo menny niin hyvin.
          Äitee tulloo huomenna reissusta ja tuo mukanaan ehkä-parhaan-synttärilahjan junnukan ja mun kaverille mukanaan :D Siitä ehkä kuvaa sitten joskus :) Huomenna ois siis tän kaveritytön kanssa lähettävä läheisee kaupunkii baarikierrokselle ja junnukka lähtee kuskiks -perjantaina sitte ihan pippalotpippalot :-)
          Joohei! Etin kaikki mun lukiokirjat kämpältä (paitsi matikan koska niitä siis tarviin vielä) ja laitoin colours-pussukkaani, niistä varmaan sais aika kivasti rahaa! Äiteen luota pitäs vielä hakee loput kirjat. Tulis vähän rahakippoon lisää helisevää. Ei mulla tässä muuta.










Taija paljastaa: Yritän lopettaa tupakinpolton seuraavan viikon viikonlopun jälkeen, koska sitte on kirjotukset sun muut ohitte. Ja sitte alan johki purnukkaan kivasti laittaa rahaa aina joka toinen päivä, et paljonko olis menny tupakkiin rahaa. Tsemppiä mulle, toivottavasti onnistun!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti