keskiviikko 8. helmikuuta 2012

Elokuvat, nuo elämäni nektariinit



Miten saada leffafriikki loppupäiväksi onnelliseksi? No vastaushan on ihan just niin helppo kun luulette. Eli leffoilla tietenkin! :)
Ja mikäs sen muikeammaks naaman saa kääntymään kuin Home Entertainmentin paketti napsahtaa postiluukkuun. Toisaalta se sisälti kyl vaan kaks leffaa (Roskisprinssi ja Elokuu) vaikka neljä mä tilasin. Mutta lappunen kertoi mulle, että saan kaks muuta leffaa sitten kun niitä ilmaantuu varastoo.. Eli jei, sillekkin! :)

haziki
Roskisprinssin laitoin heti pyörimään ja katoin kieli pitkällä. Toi on nmittäin filmatisointi mun lempikirjailijan samannimisestä kirjasta. Tottakai se kirja on 10 kertaa parempi, mutta ei leffakaan mikään huono ollu, vaikka parhaat näyttelijäsuoritukset tuliki sivuroolien puolelta (Heikki Silvennoinen, Katariina Elstelä ja Antti Virmavirta). Mutta kyllä se katsottava oli :)

Elokuun toki oon kattonu monen monta kertaa :D Se on hyvä leffa. Paitsi loppu ärsyttää mua suunnattomasti, ne jotka on kattonu varmaa ymmärtää mitä tarkotan ! :D

Ja oon huomannu, että suomalaiset on viimeaikoina alkanu tekee parempii leffoja ku ennen :D mm.
Napapiirin sankarit (ihan huippu)
Rare Export (jossa ei muuten näkyny yhtäkään naista, kattokaa vaikka)
Rat King (Julius Lavonen ♥)
jne.



Mulla olis ollu ruotsin preli tänään, mutta skippasin sen. Hupsista saatana. En vaan aamulla jaksanu nousta ylös, joten jäin nukkumaan... Hehehehe.

Mut hei! Nyt mulla käytännössä alko sitte lukuloma! :) Teoriassa mulla sitten on viis tuntii matikkaa viikossa, mutta juu... Että jippikay jei saatana! :D Ens viikolla on sitte kaikki penkkari meiningit ja nämä. Ja sillo pääsen esittelee mun hienoakin hienompaa penkkaripukua! :D hehehehe.

Mutta nyt mä teen tässä naamalleni jotain kun lähden liikenteesee (ekaa kertaa kolmee päivää lähen kotoa.. Lol, elämä hoi?). Että morjesta kaikille jotka jakso lukea :D

Mira paljastaa: omistan 92 leffaa ja 23 tuotantokautta (4 Sex and the Cityä, 6 Housea, 10 Frendien, 3 Simpsonien) ja mun kokoelma saa lisää täytettä kuukausittain.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti