keskiviikko 8. helmikuuta 2012

for the very first time... ;)

Zitten
Uhkeat
Mamit
Bailasi
Ankarasti

:D eli tänään suunnaksi tuli idulibabyn kanssa Zumba, for the very first time. Ja rakastuin tähän biisiin:



Ahihiii! rakkaus!!

Ja oli muuten zumbailu kivaa :D pari kertaa kotona testannu, mut ei sillo oikee iskeny, mut tuol oli ihan perkeleen hauskaa! :D Vaikka keski-ikä oliki sen 50... Mut eipähän tarvinu pahemmin miettii miltä näytti, kuhan vaa hytky puolelta toiselle, edes melkein musiikin tahdissa :D hauskaa oli, mutta oon varma että sain tunnin aikana 10 mini sydäriä ja melkein kuolin nestehukkaan (vaikka juomapullo oli parin metrin päässä). Jotenki vitutti ku siel oli keski-ikäsiä muikkeleit joilla oli parempi kunto ku mul :D pitäs vissii tehä useemminki jotain ja silleeh :D

oon todella onnellinen et siel ei ollu tommosii puolipukeis hilluvii täydellisen kropan omaavii  "me so jealous" tytsyi :D
Mut ihan oikeesti! :D kaikki aina sanoo, et se on kauheen kivaa ja mäki oon nyt ihan kileis :D jei. Ehkä sitä tulee lähettyä toisenki kerran joskus :)

Huomenna voi kyl olla lihakset kipeet ja vaikeuksii nousta sängyn pohjalta ah niin ihanille matikantunneille... Perkele. Muut alottaa tässä lukulomia ja minä menen miettimään lukujonojen ihmeellistä maailmaa.



No.. Mutta kyllä mä ehkä kestän ;D

Mira paljastaa: nyt on kyllä jalat aika perkeleen jumissa.. Auuts.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti