torstai 2. helmikuuta 2012

Miran pirullisen hyvät pirkka niksit :---)

Hehehe ollaanpas me Tuffen kanssa kovin aktiivisia vaihteeks :D mut tosiaan, meni joku tunti sitte sähköt täällä Haistakaakaikkivittulandian korvessa pokspoks, joten mulla ei ollut mitään tekemistä (kaikki mun tekemiset liittyy hyvin pitkälti sähköisiin vempaimiin) niin teinpä sen mitä oon pitkään aikonu tehdä.

Eli siis minähän pidän hyvin paljon aurinkolaseista (kaverit kovasti tästä vittuilee ja niistä on hauskaa osottaa mulle kaupassa aurinkolaseja ku ne tietää että mä en voi olla ostamatta niitä...)

hoh, vuonna nakki oltiin tuffen kanssa meijän mökillä :D

okei ei oo aurinkolasit, mut pokat mitkä pokat

like a sir

meni vahingossa väärin päin.. :( R.I.P nuo, istuin vahingossa päälle

tukka hyvin kaikki hyvin

minäää ja serkkutyttöseni festarimeiningeissä :D pikselointi, koska en jaksa kysyä lupaa kuvan julkaisemiseen. buah.

JOTEN, ne on nyt ollu laatikossa lepäämässä tässä talven yli ja minulla on ollut kovin ikävä niitä ja kun mulla ei ole hylly tai pöytä tilaa pahemmin niin taidokkaasti pistin nitojalla (ja nastoilla) seinään kiinni jonku pirun narun ja siihen ripustelin lasimuruseni ♥



hähähähähä vittu oon ovela. Joo tiedän, ettei mikään super uusi idea, mutta ite sain toteutettua sen vasta tänään, ku muuten on ollu niin paljon tekemistä (lue: dataamista ja pelaamista) :D
Ja kuten varmaan osaat laskea niin kuvasta löytyy kahdeksat pokat (plus toi ihku kaulakoru). Tosiaan ennen kesää mulla oli ainaki 15 lasit, joten pienesti tullu rikottua ja häviteltyä niitä. Eikä yhetkää hävinny herra humalan vierraillessa, joten perrrrrhana... Kaikkein eniten ikävöin vihreitä (feikki) ray-baneja ja semmossii isoi pyöreit mis on leopardi kuvioita. Että jos joku toverini tietää mistä löytyy niin annan löytöpalkkioita niistä kahdista! :D

Ja sitten vielä tuosta mun ihkusta korusta lähempi kuva, ihan vaan koska se on niin ihku! :------)

Seppälä - 4,95€ :D
 Minä jatkan nyt ihkuiluani Housen parissa nam.

me gusta
Mira paljastaa: Tiikerin päiväuni on lemppari teeni ^^

14 kommenttia:

  1. Ihana blogi :---) ♥ tykkään! Käy visiitillä myös mun blogissa ja liity toki iloiseen lukijajoukkoon jos tykkäät: http://onoffopenclose.blogspot.com/

    VastaaPoista
  2. Älyttömän kivoja aurinkolasei sulla! (:

    http://saara-kissntell.blogspot.com/

    VastaaPoista
  3. kiva blogi, liityin lukijaks ! (: käy kurkkaa mun:
    http://laughing-myassoff.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tuffen kanssa kiittämme ja kurkkaanpa kurkkaan :))

      -mira

      Poista
  4. oi tosi kivannäkönen blogi! :>

    http://vvritedbyveera-mybubbleblog.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hävititkö sinä perkele rodoksen lasit :'( btw, tänään sitten näkyillään ku Lurjuksen kanssa mäviin tullaan, ja kuten et osannu päätellä, ni olutta ottamaan :):) ja mulla on hirvee ikävä teitä kahta :( ps. teen tänää kaisalle wanhojen koemeikin !

      Poista
    2. kyllä minä perkele hävitin :( ja juu soita mulle illemmasta, koska nyt alan lukemaan biologiaa (joo en tiedä mikä muhun on menny) :D minullakin on hirmunen ikävä sinua!! <3

      -mira

      Poista
  5. hei vitsi kiva blogi ! ihana tuo postaus missä oli susta kuvia vuosien varrella! (:

    http://holyfacepalm.blogspot.com/

    VastaaPoista