sunnuntai 26. helmikuuta 2012

Voihan nyrjähtänyt nilkka ja biologia

Melkein vuoteen oma Mira täällä hej på dig.
Ja kyllä tää vuoteen omana oleminen on sitten tylsintä hommaa, minkä tiedän!! :s Onneks ei kuitenkaa oo koulua, mihin pitäs raahautuu tän nilkan kanssa...
Koska mulla ei ole edes niitä huimaavaa 5h matikkaa ens viikolla, koska hiihtoloma. Ja sen hiihtoloman takia prkl en tiedä mitä tekisin ku melkee kaikki on joko laskettelemas tai ulkomail tai jotain.
Että fuck you!

Eli perjantai yhtälö voisi olla tämä:
Hieman (liikaa) alkomahoolia + herra Humalan hieman odottamatonkin vierailu + Kharman tanssilattia + korkokengät
= nyrjähtänyt nilkka
= kävelemätön Mira

Eli mun korkkarit jotenki pääs aukeemaa ku niissä on semmonen vetoketju tsydeemi takana nilkassa ja ne sillee muljahti ikävästi, hirpakassa en onnistunu pitämää tasapainoa vaa rymysin ja nyrjäytin nilkan.
Eilen olin ihan totaalisesti vuoteen oma, tänään oon pystyny jo vähän kävelemääki..
Harmittaa ihan helvetisti.


pahoittelen huonoo tarkennusta.. Itselaukaisimella otettu nääs ja en jaksanu ottaa  enempää


Seuraa mulle on sit pitäny elokuvat, tietokone ja telkkarisarjat, vaikka pitäs ehkä ennemmin lukea biologian kirjotuksiin, jotka on KÄÄK! tasan kuukauden päästä! :s



Mutta kun ei oo jaksanu nyt ollenkaa :s

nämä taideteokset pelasti mut tänään kuolemalta...
kuolinsyy: tylsyys

the awkward moment when you're about to study and your laptop walks in without panties or bra and seduces you

jos joku ei tunnista kyseistä sarjaa, niin The Big Bang Theory (Rillit huurussa) on kyseessä
Johnny Galecki <3
Leffat, sarjat ja facebook kiinnostaa niin paljon enemmän... :(

Well... Huomenna on pakko ottaa itteää niskasta kii, ei täst muuten tuu kuukauden päästä mitään.

Pikaista paranemista toivotan itelleni ja toivottavasti teillä kaikilla muilla on ollu parempi viikonloppu ku mulla :)

Mira paljastaa: En osaa nostaa toista kulmakarvaa sillee veikeen näkösesti, ja sekös mua ärsyttää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti