torstai 23. helmikuuta 2012

My kingdom !

Mirkkuli täällä viettelee "luku"lomaa

Eli vähän aikaa sitten jossain random postauksessa oli kuva kun siivosin mun huoneen (ennen ja jälkeen u know).
Ja siihen postaukseen tuli ihan mukavasti mun huoneesta kommenttia, niin tässä tylsyydessä (ja kaiken sen hirrrveen ahkeran lukemisen välissä...) päätin tehdä vähän paremman postauksen mun huoneesta.

Eli pienihän se on, unfortunately.... Eli sisustaminen on aika pirun hankalaa kun ei sinne mahdu mitään ylimäärästä, varsinki enää kun sänky vaihtu 80cm ahdistavasta eiyhtääntilaaliikkua-pedistä ah niin tilavaan ja jopa mun erikoisille nukkumatavoille tilavaan 120cm sänkyyn :)
Silti kovasti oon pyrkiny sitä vuosien varrella kehittää omanlaiseksi ja viihtyisäksi ja omasta mielestäni oon aika pirun hyvin siinä hommassa onnistunutkin :)



Eli alotan ihan alusta, eli miten mun huoneeseen pääsee. Ja kappas kappas, tällaisena uskomattomana gateway to my personal heaven välineenä toimii OVI! :D
Eli se on varmaan ainut asia mitä mun huoneessa ei oo vuosien varrella tuunattu/vaihdettu. Toki se on vuoron perään täyttynyt erilaisilla julisteilla, mutta nyt oon ite päässy siitä "tapteoin seinät julisteilla" vaiheesta eroon ja ainut mikä oveen niiltä ajoilta jäi on toi VIP kyltti, koska... No mä vaan oon niin vitun VIP.
Seki kyltti on hankittu vuonna naqqi, varmaa jostai väsyneestä Tiimarista ja siinä se on nököttäny varmaa siit asti ku olin 10vee :D


Ja siinä on ensi näkymä mun huoneesta ! :D Melko ruskee, eiköh? Ja sillä linjalla se jatkuuki, koska näin sisustuksessa mä ite suosin lämpimii värei :) tulee kodikkaampi ja lämpösempi tunnelma ^^


Monitoimi hylly :D kirjoja, LEFFOJA, kosmetiikkaa, tupakkaa... Mikä nyt ei vaan mahdu mihinkää muualle ja pitää olla helposti saatavilla ni on tässä :D
Noilla pehmoleluilla sun muilla tuolla hyllyn päällä on kyllä oma tarinansa :D sen takia en oo vieny niitä muiden leikkihärpäkkeitten kanssa varastoo, joka onki sit pullollaa mun pehmoleluja (joita RAKASTIN pienenä).
Eli siis silinterihattu + wnb venetsiannokka on vappu härveleitä ja tota hattua tykkään välillä käyttääkkin, läppä mielellä :D
Ruskee nalle on ensimmäiseltä poikaystävältä saatu lahja... Okei mitä mä sanon ensimmäiseltä ku ei mulla sen jälkee oo poikaystävii ollukkaa :D oon forever alone. Ja ihan muistojen vuoksi se pysyy siellä, koska loppujen lopuks meil oli hauskaa yhessä vaikka (klisee varoitus!) "kasvettiin erilleen".
Sen sylissä istuva lehmä (joolol :D) on taas lapsuuden parhaalta kaverilta saatu synttärilahja (täytinköhän mä 16) ja se on ihanan pehmee ja söpö :3 Kiitos Satu! ♥
Sitten vammanen kameli, jonka takajalat halvaantu, on ostettu Lanzarotelta ku olin kuus vuotta :D muistoja muistoja.
























LEFFOJA!! ♥ + muuta roinaa
Eli mun tavotteena on saada koko hylly täytee leffoja :3 ja todennäkösesti se kun on saavutettu ni jatkan kokoelman kasaamista ja tungen niitä vaikka sängyn alle kun ei mahdu enää mihinkää :P
























Datauspiste :D ja hyvin käsinyt työpöytä, jonka haluisin vaihtaa, mut ei kannata enää ku ens kesänä on todennäkösesti edessä muutto omaan kämppään...

Toinen rakastamani piste, TELKKARI! Mistä ei kuitenkaa näy mitää kanavia, koska ei oo antennipiuhaa.. Pyh.. Mutta pelit ja leffat ♥ nam. Ja tosta lipastosta voi löytyä mitä vaan... Oikeesti.. En ihmettelis vaikka joku päivä sukeltaisin tuolta Narniaan...


Ja sitte mun maailman vittumaisimmassa paikassa oleva peilitin :D + koru koukku ja toi mun aurinkolasi härpäke, mistä joskus kerroinki (ja nyt ketuttaa kun yhet lasit on vinossa!). Ja täs näkee ton mun tapettien vaihtumisen, mitä rakastan ihan sikana! :D

Eli vielä about kaks vuotta sitte mulla oli todella ihkut vihreet kukkatapetit, joita olin repiny sitte vähän joka paikasta ja vihasin niitä... Ne oli ihan helvetin hirveet!! Sitten sain äidin suostuteltuu auttaa mua tapetoimaa toi huone uusiks ja pakko myöntää, että siitä tuli helevetin hieno! :D


kaupunkimaisemat ja vanhat autot julisteissa / tauluissa on aika kiva juttu :D

Uuden paremman tapetin myötä mun julisteiden määrä romahti ja noi ostin ihan tarkotuksella tohon uutee huoneesee...  Ja ne ah niin karmivan ihkutusjulisteet vaihtu tommosii sisustusjulisteisii, joista tykkään tosi paljon. Ja joo mustavalkoset kuvat on mun juttu! ♥
Ja noi kolme pientä autotaulua on sitten vallan mainio löytö haistakaakaikkivittulandian halpahallista, Minimanista :D makso kolme euroo kaikki kolme :D hehe
Sitten toi sydän hommeli on ihan vaan seinän täytettä, kun en keksiny mitää muutakaa siihen... Ja olin sillon kaks vuotta niin siirappinen, NIIN siirappinen kun ihminen vaan osaa olla :D heh.28:llä eri kielellä "rakkaus", ai että oon kyllä ollu niin ällön romanttinen :D


Sänkyni ihanin mun! ♥ Tiikeripeitto on mummolta saatu lahja, koristetyynyt Tokmannin ainutlaatuista mallia ja iso Nalle Puh sitten taas joku kaheksan vuotta vanha joululahja isoveljiltä :)
Ah harmi ku mun norsu pehmolelu on viety jo säilytykseen :D koska sillä on paras nimi, se on Orson.

mummon miesystävä toi mulle noi venäjältä kun olin ihan pikkunen :D
sinne mennessää käskin tuoda jotain leluja, mutta kun ei muuta löytäny ni maatuskat toi ja sillon kyllä vähän petyin... Enää ei harmita :D
Sitten tämmönen uusin keksintö :D eli noi maatuskat oli ennen kirjahyllyn päällä sillee kasassa, mut siirsin ne työpöydälle riviin ja siitä tulee semmoi oma kiva säväys muuten niin tylsälle työpöydälle :D Ja kätevää muuten säilyttää tärkeimmät korut noiden sisällä, ei hävii ja on kätsysti käsillä :)

täst näkee viel paremmin ton mun ihanan tapettitilanteen! :D (sanavalinnat taas niin huippuja)
Joo.. vihreisiin ja revittyihin kukkatapetteihin ei voi muuta sanoa ku, että toi on pelkkä parannus :D
Pakko tähän väliin viellä kertoa, että toi lampunvarjostin ostettiin uudelleen tapetoimisen jälkeen... Sitä ennen mulla oli (ah, yllätys, yllätys) vihreä kukkakuvioinen lampunvarjostin, josta roikku jotain vihreitä härpäkkeitä... Ja nimenomainen lampunvarjostin oli kaverieni suuri naurunaihe... Että silleen... :D
Ja lopuks tähän vielä tämmöin yleiskuva toisesta suunnasta huonetta :D
Eli se on pieni, mutta omasta mielestäni oon onnistunu loihtimaa siitä oikein mukavan ja kodikkaan pienen kuningaskunnan itselleni :)

Mira paljastaa: Herkkulakko alko nyt.

P.S Menkääpä googlen kuvahakuu ja kirjottakaa siihen "apina likööri" ja kattokaa kolmannen rivin kuvat :D mitä vittua?
ite vähän repesin

5 kommenttia:

  1. Oi tuota leffojen määrää!
    Itellä oli kans Suomessa kunnon kokoelmat, mut kilttinä menin lainailemaan "kaverille", enkä sitten koskaan saanut takaisin. Siinä meni jo monta lempparia. Nyttäällä oon taas pikkuhiljaa alkanu ostaa leffoja alennuskoreista. Muutama pv sitten löyty ihana What Women Want <3

    VastaaPoista
  2. Enkä viittiny tosiaan alkaa Suomesta raahailemaan leffoja, vaan jäi loput siskolle adoptioon :)

    VastaaPoista
  3. onhan noita tullu osteltua kerran jos toisenkin :D
    ja kyllä se keräily kannattaa, hyvin on monta tylsää iltaa pelastanu toiki kokoelma :))
    Ja mullaki seikkailee osa leffoista pitkin poikin, mutta vaadin kyllä rakkaani takas vaikka kynsin ja hampain :D

    -mira

    VastaaPoista
  4. tosi kiva huone sulla! + tykkään noist aurinkolaseista (;

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitosta! :) sen eteen oonki tehny paljon töitä! :)
      ja itekki tykkään mun aurinkolasi -kokoelmasta! :) on ainaki jokasee asuu jonkilaiset pokat :)

      -mira

      Poista