maanantai 13. helmikuuta 2012

Taika Tassun turinat

Taika Tassu se tässä moi alias Taija. (Uuden lempinimeni sain junnukan papalta ja musta toi on aika hyvä!) 
Ajattelin nyt kirjotella vähän tämmöstä sekalaista sötkötystä, kun tuli parisen juttua mieleen.

Elikkä siis viime viikon alkupuolella olin hoitelemassa veljen lapsia, ja hauskaa oli taas :-) Kummipojallanihan on siis 2 vuotta ikää ja isosiskolla 3 :-)

Milla tuijottaa mun masua
Taika Tassu: Onks mulla vähän iso maha vai häh?
Milla: Oot aineski syöny!

***

Milla: Voisitsä leikkaa mulle tästä? *ojentaa sakset ja paperin, mitä leikelly*
Taika Tassu: No mitäs tästä pitäs leikata?
Milla: Vaikka merirosvo

:-)



Hyvin yleistä on myös, että Milla käskee muuttua apinaks ja sitten pittee jahdata niitä molempia. :D Mutta ihan rakkaimpia otuksia ovat, tätin murusia ♥


kummipojan nimikin löytyy tatuoituna :-)

Joo o. Viikonloppuna sitten perjantaina tuli nostettua kuppia junnukan ja muutaman muun toverisen kanssa ja ihan hauskaa oli kyllä, siihen asti ku muistan :D Baariin asti en tosin ite ollu päässy rämpimään, vaikka joku oliki jo tältä kylältä sanonu, että "Taija oli muute perjantaina ihan viiitun kännissä baarissa". Sillee joo (y). Vaikken ite mittee muistakkaa, ni veikkaan, että en ois nukkumasta menny baarii (ilman että ite muistan mittee) ja menny vielä takasi kaverin kämpälle nukkumaan, ilman avaimia. Ja kämppä ollu siis tyhjä. Tai siis niin. Ehkä mä vaan tosiaan oon aika Taika Tassu, kuka ties !

Eniveis, se Ufo on aika petollista -aineki itelläni. Tämä oli jo kolmas kerta ko yht äkkiä vaan napsahtaa päähän ja sitte se on menoa nii.

ekstaasi - erilainen rakkaustarina.mp3
Lauantaina sitte oli hirmune ropelo koko päivän, ja mua rupes jo vähän masentaa tuo tällä viikolla oleva Abiristeily.. Tai siis ei se risteily sinänsä vaan se seuraava päivä.. Kolme tuntia nököttää sitte kivasti vielä bussissa muitten ropeloisten abien kanssa ku tulla kohti Haistakaakaikkivittulandiaa ni voi apua. Mahtaa olla kuningasolo siinä vaiheessa..

Sunnuntai. Käytiin junnukan mummolla ja papalla ja tällöin myös sitten sain uuden lempinimeni. :D Jumitettiin, kokkailtiin ja katottiin Pokemoneja. Illalla sitte junnukka meni moikkaa kaveriaan, niin jäin yksinään kattomaan Uhrilampaita. Nopiasti vaihtu kanava subilta toiselle, ko tuli ihan semmonen jännäpissi fiilis. Eikun siis kanavan vaihto ja töllöttämään ohjelmaa Vauvastani tulee huippumalli. Voi minua nössöä.

Taija paljastaa: Puput oli ehdottomasti mun lempielukka pikkusena -sen takia pupupehmoja äiteen komeron nurkista löytyykin vielä muovipusseittain.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti