tiistai 14. helmikuuta 2012

it's just a tiistai

Taija tässä hellurei. Aattelin tulla tänne toivotteleen teille hyvät ystävänpäivät :-) ♥
Noo vitsivitsi, ei mulla ketään oo kelle sitä toivottaa mut haittaakse?

Mun mielestä tälle päivälle sopii seuraava lause aika mojovasti:

Fuck the 14th February,I love you everyday.¨

Niin. Mut toisaalta, tänä vuonnahan ystävänpäivä oli peruutettu, tiesittekös te siitä?

9gag.com ♥

Höhöh. Mulla tää päivä meniki vähän liian nopiaa ohi (ei sillä että just ystävänpäivänän pitäs olla täysin vedossa, tää on päivä mulle siinä missä muutkin). Koululla tuli oltua aamupäivästä kolmeen asti auttamassa penkkarikoristelujen kanssa ja mamma kävi kaupassa. Torkuin vähän että sain pahan olon pois mikä ikävästi oli koko aamupäivän kutkutellu ja junnukan kanssa alettiin kattoa yhtä mun lempileffoista, 500 days of Summeria. Ah. ♥



..arvata tosin saattaa, ettei lehva ollu ihan junnukalle mieluinen, joten reilun puolen tunnin jälkeen iskettiin pokemonit tulille ja torkahettii sitte molemmat. Toi yks tossa vielä tuhisee ja katti kurnaa vieressä. Söpönpöppöä. Vois itekki mennä kohta takasi tuhistelemaan.


jakaisitkos toveri kanssani matosen

Joo no eipä mulla tässä nyt oikeen muuta, kai sitä vois vähän pallopeliä fasepookissa hakata ja kattoa parit pokemonit ja mennä nukkumaan. Että jaksaa sitten taas huomenna temmeltää :-)

Taija paljastaa: Pikkusena mun lempiruoka oli hernekeitto (meinasin pienenä monet kerrat suuttua mummolle ko en saanu vetästä purkillista sitä myrkkyä yksin iltapalaks). Nykyään se ei sitten mene alas millään. Ihmekös tuo.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti