maanantai 6. helmikuuta 2012

Hyvvee huomenta !

Taija tässä päivää. Tai no huomenta. Ihanaa ko maanantaiki voi olla joskus ihan-jees-päivä, ko on vapaata :-) Pitäs tosin vähän matikan kanssa treffailla tänään ja niin päin pois, ko huomenna preli, mut ei se kado mittee.

Viikonloppu meni ihan selvinpäin, mistä sais äitee taas olla ylpeä. Niin oon kyllä itsekin. Tuli vaan katottua lehvoja ja lauantaina tosiaan käytiin morjestamassa junnukan sukulaisia.

En muute tiie ees et miten oon ollu jo parituntia tässä hereillä, ehkä toi non-alcoholic viikonloppu teki vaan hyvvee :-)



Edes se, että Niinistö nyt sitten eilen vei, ei saa pilattua mun päivää. Hehe. Kivaa ku on tällanen fiilinki :D Illalla kyllä meinas olla tällanen ilme naamalla ko sain tietää että Niinistö vei ja olinki ihan varma vielä että nään jotain painajaisia siitä yöllä mutta en nähnyt:


Joo o. Ei mulla nyt tässä sillai mittee järkevää asiaa ollut, voisin vähän myöhemmin tänään tehä jonkun vähän järkevämmän postauksen. Tai siis teenkin. Ihan vaan teidän iloks. Tai kiusaks. Saatte itse päättää kummaks.

Haluisin tähän loppuun kertoa vielä hassun jutun, jonka kaveripoika kerto mulle joskus. Kun se liittyy aamuun. Elikkä siis, se oli ollu töissä joskus jossain ja työkavereihin oli sitten kuulunut myös vironpoeka. Ja tää vironpoeka ei hirmusesti vielä meijän kieltä osannu, niin se sekotti tosi paljon sanoja. Taikka sitten ei huomannu samankaltaisten sanojen eroa. No, tää vironpoeka oli tullu sit joku aamu töihin:
random työntekijä: homoo !
vironpoeka: huomentaa !

Vähän kyl käy sääliks vironpoekaa mut vähän kyllä naurattaakin. Ei tää nyt ehkä kaikista niin hauska juttu ollu mut voin lyyä vaikka vetoa että selitettynä ääneen, ei kirjotettuna, se on paljon hauskempi :D Ehkä.

Vielä tähän loppuun mun lempibiisi. Tai ei ehkä lempibiisi, en oikeen tiie onks mulla edes semmosta. Mutta yksi parhaimmistosta:

http://www.youtube.com/watch?v=Ndyv1G_2Yxw

Hyvät päivänjatkot vaan kaikille :D

Taija paljastaa: Tykkään nykyään kaikenmaailman Hello Kitty jutuista. Kaverin kanssa bongattiin netistä Hello Kitty leivänpaahdin.. Ois aika unelma :-)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti